نارسایی کلیه با کراتینین 6.5 آیا می خواهید به دیالیز را باید چه کار کنم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 6.5 آیا می خواهید به دیالیز را باید چه کار کنم

نارسایی کلیه با کراتینین 6.5 نمی خواهید به دیالیز من چه باید بکنم؟ در واقع، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است دیالیز قبل از آنها را پیوند کلیه را تجربه، این درمان واقعا کمک به مردم یک زندگی بهتر است. اما با توجه به برخی از دلایل است، بخشی از مردم نمی خواهند به آن را وجود دارد.

آیا درمان های جایگزین دیالیز وجود دارد؟

پیوند کلیه به عنوان یکی از درمان است که می تواند کمک به مردم اجتناب از دیالیز، اما ممکن است مدت زمان طولانی برای پیدا کردن یک کلیه قرار می گیرد. چه چیزی بیشتر، و نه همه بیماران می توانند آن را، به علت بیماری قلبی جدی، فشار خون بالا و برخی از علل دیگر.

در واقع پیوند است تنها راه به جای نمی دیالیز، دارو گیاه چینی مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی، Moxibustion درمانی، دایره درمانی نیز می تواند یک جایگزین دیالیز. با کمک از کسانی که درمان، افرادی که در مراحل اولیه ممکن است فرصتی برای معکوس کردن بیماری، در حالی که برای افرادی که در مرحله پیشرفته است، آن سخت است برای معکوس کردن این بیماری داشته باشد، اما آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

در درمانگاه، کراتینین 6.5 در این بیماری مرحله 4 کلیه، برای افراد در این وضعیت هستند، آنها می توانند بهتر و طولانی تر با کمک گیاهان دارویی چینی پزشکی زندگی می کنند.

برای افراد مختلف باید وضعیت، بیماری های مختلف، بنابراین پزشکان سبزی های مختلف و درمان های مختلف برای آنها ترتیب. اگر می خواهید بدانید که چه نوع درمان برای شما مناسب است، شما می توانید وضعیت، بیماری خود را دقیق به ما از طریق ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل، ما به شما اطلاعات شما می خواهید به من بدهید.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر تماس بگیرید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: